Багато інтернет-магазинів та приватних продавців на платформах типу OLX завозять товари напряму з Китаю. Однак, на жаль, надійність продукції, призначеної для українського ринку, часто не відповідає очікуванням. Європейські версії таких товарів проходять значно суворішу сертифікацію та можуть навіть відрізнятися за вагою. Крім того, є товари другого сорту або відновлені після ремонту, які активно продаються за межами ЄС. Європейські дистриб’ютори не надають гарантійного обслуговування на товари, продані не в межах ЄС. Відправка таких товарів до Китаю для гарантійного ремонту може зайняти місяці або навіть роки, і немає гарантії, що зобов’язання будуть виконані. З цієї причини подібні товари часто мають лише 14-денну або, у кращому випадку, 30-денну гарантію.

Усі товари в магазині altpower.com.ua імпортовані з Німеччини, де наші партнери регулярно користуються сервісними послугами дистриб’юторів. Продукція таких брендів, як Growatt і Pylontech, відома своєю високою якістю. Водночас, слід пам’ятати, що навіть такі провідні бренди, як iPhone або Mercedes, не застраховані від дефектів, які можуть виникати через людський фактор. Саме тому ми домовилися про чіткі умови гарантійного обслуговування для наших клієнтів.

Якщо ваш товар вийшов з ладу або працює некоректно, ви можете надіслати його нам Новою Поштою за наш рахунок. Спочатку ми проводимо перевірку на нашому тестовому стенді, оскільки іноді проблема може полягати у некоректній конфігурації мережі, використанні неякісних комплектуючих або помилках у налаштуваннях. Важливою умовою гарантійного обслуговування є збереження пломб і відсутність видимих механічних пошкоджень. Якщо виявляється, що товар дійсно несправний, ми відправляємо його до сервісного центру в Німеччині за наш рахунок. Зазвичай цей процес займає від 5 до 9 робочих днів, після чого сервісний відділ дистриб’ютора проводить свою перевірку впродовж наступних 5 робочих днів. Якщо товар підлягає заміні, ми надаємо новий із наявних запасів в Україні. У разі, якщо модель більше не актуальна, ми пропонуємо заміну на новішу версію того ж бренду.

На сьогоднішній день ми не стикалися з випадками відмови в заміні товару, оскільки всі наші клієнти дотримувалися умов експлуатації та були сумлінними користувачами. Проте є приклади ситуацій, що не підпадають під гарантійне обслуговування. Серед них – використання невідповідних кабелів або неправильна конфігурація акумуляторної системи, що призводить до перевантаження, або спроби самостійного ремонту, які пошкоджують пломби. Такі порушення умов експлуатації анулюють гарантію.